HTC Open 2022

Na een succesvolle eerste editie staat dit jaar van 6 t/m 14 augustus 2022 het tennistoernooi HTC Open weer gepland bij het prachtige tennispark HTC.

Toernooileiders Angela Visscher en Jennifer Muse zijn samen met de toernooicommissie druk met de voorbereidingen om er weer een fantastische week van te maken.

Naast natuurlijk vele tenniswedstrijden, staan er diverse activiteiten op de planning, waaronder een tennisclinic onder leiding van vier professionele tennisleraren, een Kidsday met tennisactiviteiten en pannenkoeken, een bbq en er komen meerdere feestavonden met een pubquiz, muziek van DJ Jordy en zelfs een avondje karaoke. Dat kan ook niet anders want het thema is dit jaar “Campinglife” met een dikke knipoog.

Ook de bekende loterij van HTC wordt weer groots opgepakt. Vele Helderse ondernemers sponsoren prachtige prijzen en kadobonnen en daar zijn we als vereniging enorm trots op. De hoofdprijs is dit jaar een weekendje kamperen in een luxe Safaritent!

Zoals van ons gewend kun je ook op het laatste moment nog een fantastische tennisoutfit scoren met of zonder je dubbelmaat of je racket laten bespannen op het tennispark bij de pop-up-kramen van REUS Sport en TRS BOGO.

HTC hoopt alle tennissers en supporters in Den Helder en directe omgeving weer te ontmoeten tijdens deze fantastische en hopelijk zonnige week. Wij hebben er in ieder geval weer ontzettend veel zin in!