Parkeren tijdens HTC Open 2021 en geldende regels

Zoals velen hebben opgemerkt is de parkeerplaats bij onze vereniging al enige tijd niet beschikbaar doordat dit gebruikt wordt door medewerkers van de GGD. In overleg is besloten door de gemeente dat de parkeerplaats tijdens het open toernooi vanaf 18:00u gebruikt mag worden. Het hek zal dan geopend zijn.

Wel is het hierbij van belang dat auto’s daar niet mogen blijven staan. Auto’s die er in de ochtend nog staan, zullen door de gemeente worden weggesleept. Ook zal de parkeerplaats dan niet langer meer beschikbaar zijn na 18:00u voor de vereniging. Houd hier dus rekening mee.

Op verzoek van de toernooicommissie vind je bijgevoegd de regels die gelden op het park tijdens het toernooi in verband met de coronamaatregelen. Lees deze rustig even door.

Veel succes en plezier tijdens het open toernooi!